dimarts, 28 de maig del 2013

postal per fer per donar les gracies a la professora d'aquest curs


posant dins les tres rodones el detalls que ens lliguen am bla professora, ja sigui el nom de l'aula que tenen aquest any els nens, un emoticono de professor, mmmm moltes coses...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada