____ MANUALITAT I ALTRES_
dimarts, 28 de maig del 2013
postal per fer per donar les gracies a la professora d'aquest curs
posant dins les tres rodones el detalls que ens lliguen am bla professora, ja sigui el nom de l'aula que tenen aquest any els nens, un emoticono de professor, mmmm moltes coses...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada