____ MANUALITAT I ALTRES_
dimarts, 28 de maig del 2013
cuineta per fer amb moble vell. (papes per si aquest estiu us sobra temps)
trobo que queden magnifiques s'ha de ser una mica manetes aixo si.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada